Про ліцей
Команда
Недря Кирило Михайлович
Директо
Автор понад 70 наукових публікацій, а також навчально-методичних праць. Сфера наукових інтересів – лідерство, політичні технології, психологія екстремальних ситуацій, психологічна реабілітація/адаптація, вікова психологія, психотравми, ПТСР, психологія поліцейської діяльності, історія правоохоронних органів.
Окрім наукової та викладацької діяльності, є одним з провідних тренерів-інструкторів Національної поліції України з дисциплін «Стресостійкість», «Ефективна комунікація», «Техніка опитування», «Толерантність та недискримінація в роботі поліцейського», «Професійна етика», співрозробником яких і є. Сертифікований тренер низки міжнародних організацій. В особистому доробку участь у підготовці співробітників Патрульної поліції 15 регіонів Україні, інших служб та підрозділів Національної поліції України, Національної гвардії, Державного бюро розслідувань. Є активним громадським діячем та учасником багатьох національно-патріотичних проектів. Учасник оборони Донецького летовища. Нагороджений державними та відомчими нагородами та відзнаками, серед яких: орден Богдана Хмельницького, вогнепальна зброя. Народний герой України.
Мозгова Світлана Володимирівна
Заступник директора з навчально-методичної роботи
Освіта
Вища, магістр, Східноукраїнський державний університет ім.В.Даля, аналітик комп’ютерних систем
Досвід роботи
Педагогічний стаж роботи – 26 років, викладач ІТ-технологій
Компетенції:
Володіння навичками постійного професійного самовдосконалення; уміння підтримувати процес саморозвитку і самовизначення всіх суб'єктів освітнього простору.
Орієнтація у питання методології навчання; знання сучасних технологій навчання і виховання, уміння застосовувати ці знання у проектуванні реального освітнього середовища.
Теоретичні знання в області психології та психофізіології пізнавальних процесів здобувачів освіти, уміння використовувати ці знання у конструюванні освітнього простору.
Володіння прийомами ефективного спілкування, здатність аналізувати і коректувати різні види взаємодії між учасниками освітнього процесу; здатність навчити прийомам ефективного спілкування.
Здатність мислити комплексно (управляти взаємодією)
Стресостійкість
Уміння передавати інформацію
Ефективне управління часом
Оптимізм
Уміння працювати з інформацією; володіння навичками роботи з медіатехнологіями.
Уміння транслювати й організовувати трансляцію ефективного досвіду педагогів
Уміння узагальнювати свою роботу у вигляді звітів, виступів, статей тощо.